Amazing Grace…

….așa plutesc…închid ochii, deschid aripile și zbor…zbor deasupra mea, mă văd acolo, jos, cum îmi îngreunez câteodata până și mersul, dar în zborul ăsta, survolând deasupra-mi, mi-am amintit de Omul care într-o singură clipă de conștiență și de conștiință trează poate întoarce totul, făcând un salt cuantic de la animal de povară la înger de lumină…amintirea ce se plimbă acum prin mine a poveștii acestei piese, Amazing Grace, compoziție a unui vânzător de sclavi care probabil a zburat și el deasupra lui, iar văzandu-se, bucățică din marele întreg, cum osândește și cum schingiuie creația, a creat aceasta, drept mărturie a transformării lui interioare, a trezirii din somnul adânc, eliberand sclavii prin a sa eliberare din propriile închisori conceptuale în care-și ținea inima captivă, zdrobindu-le cu viteza iubirii…

Așa mi-a zis sufletul meu să-ți scriu….

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Amazing Grace…

  1. Sunt de acord cu propunerea dumneavoastră de a se alătura împreună cu toţi care au această dorinţă de cunoaştere şi explorare interioară.Este momentul potrivit de a crea un cadru de lucru definit, în engleză framework care este baza de unde se începe conceptul de creaţie şi adaptare proiectului dorit.Am fost în vizită în România anul acesta aproape două luni şi am constatat căci comunicaţia este foarte deficientă, în propia familie şi în totalitatea sa, se comunică foarte greu,majoritatea cu care am vorbit, au împresia căci cauţi săi manipulezi,să te dai mare,prostii din acest gen,cu toate căci am vent îmbrăcat cu hainele de muncă,bocanci,etc…Am avut ocazia la gara din Brăila să fiu martorul unei conversații dintre doi domni distinși care plecau în București să-şi vadă copii la Universitate.Spuneau, căci de mai bine de două mii de ani de zile, triburile Trace care au trăit înainte,de mii de ani de zile pe aceste meleaguri, vorbim aceiași limbă comună,au fost dezbinate de legiunile Romei și ceilalți invadatori.Ca atare sa produs în timp un fenomen de neîncredere şi neînţălegere între aceste triburi oprimate de invadatori, pe plan fizic,economic,spiritual.Aşa căci în acest context trebuie să ne regăsim cei care doresc să-şi amelioreze starea fizică,interioară,pentru viitorul nostru comun, în pace,iubire,înțelepciune.Conceptul de viziune limitată până la nori unde îngeri ne privesc trebuie lărgită,sitemul solar,galactic si universal face parte în viziunea spirituală.Din stadiul primitiv unde ne găsim trebuie să evoluăm spre iluminare.

Lasă un răspuns

