Vin eu peste mine

Vine peste mine avalansa
Ma ascund sub fir de papadie
Ma feresc de tot ce va sa vie,
Dar imi revin din iluzia ce ma etansa.

Ma descopar si ma bucur de mine,
Curg siroaie si se sfarma barajul
Si curge izvorul ce puternic vine
De explodeaza etansul.

Constat ce putin stiu despre mine
Si in fapt nici nu vreau sa aflu,
Ca ma dor ochii de la benoclul
Ce tot cauta explicatii senine.

Si dau voie, dandu-ma din calea-mi,
Din prag de mine zambeste Dumnezeu .
Se bucura ca golul de mine ateu,
Se umple acum cu plinul ce adormi.

Curg rime, 
Vin versuri din mine sau de niciunde,
Sunt martor si privesc asta felurime
De cugetari ce nu se pot ascunde.

 

Acest articol a fost publicat în Poezii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Vin eu peste mine

  1. lili spune:

    N-am știut că scrii poezii! Frumos!🙂

    • alinahristea spune:

      Nici eu nu stiam pana azi-noapte :))))
      N-am mai scris din scoala generala, acestea sunt primele, am scris toata noaptea. Multumesc!

  2. lili spune:

    Ah! Le-am citit și pe celelalte, dar am luat-o invers.

Lasă un răspuns

