Pentru blandete, nu impotriva agresiunii! Pentru sanatate, nu impotriva bolii! Ce vrem de fapt?

Imagine

Cat de minunat ar fi daca am manifesta exact ceea ce ne dorim sa fie in jurul nostru! Daca n-am mai lupta impotriva efectului nedorit, ci am hrani efectul dorit. Daca n-am mai reprosa, ci am aprecia. Daca n-am mai cere, ci am fi recunoscatori.

De ce se fac tot felul de campanii impotriva unui efect, promovand scenarii violente, atat de usor de absorbit in subconstinet, in loc sa promovam ceea ce am vrea sa fie ca si efect?

De ce campanie impotriva tigarilor si nu campanie pentru sanatate? De ce campanie impotriva violentei (cu imagini impactante, usor de pastrat in bagajul subconstientului) si nu campanie pentru armonie si iubire?

Oare nu cumva dam energie violentei? Nu cumva hranim noi cauza pe care spunem ca vrem sa o indreptam? Cui acordam noi atentia de fapt?

„Pacea începe cu un suras.” Maica Tereza

Simt sa-ti spun, suflet drag, ca inversunarea, judecata, habotnicia, frica, suspiciunea si alte astfel de trairi ne inchid inima, ne fac sa opunem rezistenta si sa he hranim fiecare celula cu informatia si energia caracteristica.

Oare de ce ne alimentam din povara de a avea dreptate, flamanzindu-i pe ceilalti?

De ce ne place goliciunea celorlalti in loc sa ne hranim sufletele cu pace si blandete, iar apoi sa-i alimentam si pe ceilalti din plinul nostru?

De unde am invatat noi asa de bine sa ne hranim pe orizontala (din ceilalti) si nu pe verticala (din sursa infinita a Universului)?

Da! Asa este! Nimic nu e intamplator, iar toate acestea au rolul lor in Univers, aranjate dupa ordinea divina, dar dincolo de toate avem liberul arbitru, iar odata ce constintizam, putem alege…lupta sau pace.

…asa mi-a zis sufletul meu sa-ti spun, caci azi el insusi striga la mine sa-i dau de mancare…hrana vie vrea…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Pentru blandete, nu impotriva agresiunii! Pentru sanatate, nu impotriva bolii! Ce vrem de fapt?

  1. Mihaela spune:

    De acord cu tine Alina!
    Sustin pacea si bucuria!
    Ce sens are sa dam toata atentia catastrofelor?
    O zi minunata.:)
    Cu drag

  2. Mihaela Clara spune:

    am inteles mai clar cum e cu hranirea de la ceilati- de asta ramanem cateodata parca fara control – cand am avut de a face cu o pers care se inversuneaza sa spuna ca are dreptate sau are un mod mai agresiv de a-ti spune asta.
    trebuie sa invatam sa nu mai judecam- sa fim doar observatori- dar fiind fiinte umane , pana una alta incercam.

  3. Energiile negative sint produsele unor minoritati care doresc sa cuceresca omenirea prin dogmele create.De mii de ani de zile sau folost aceste instrumente de teroare fizica,mentala,economica pentru a destabiliza populatiile dominate,si sa se supuna regurilor dictate.In acest context de crima organizata sute de milioane de persoane au fost asasinate,omorite,prin razboie si masacre dirijate de aceste cluburi minoritare care conduc si astazi viata noastra cotidiana.Pentru a se libera si constiintiza pe plan individual,familial sint multe trepte de urcat si numai o minoritate bine decisa poate sa infrunte aceasta evolutie,energia negativa se libereaza si cea pozitiva creatoare apare si se dezvolta.

Lasă un răspuns

