Intalnire…in liniste

Imagine

Asta seara ma inatlnesc cu mine…sunt cele mai importante si de folos intalniri, pentru ca mereu raman aici si discut despre tot ceea ce traiesc zi de zi, despre intalnirile cu ceilalti, despre tot ceea ce fac in mod constient sau nu, despre viata asa cum o simt eu…despre sufletul, mintea si trupul meu. Observ, simt gustul si parfumul vietii, privesc cu acceptare si recunostinta/

Asta seara sunetele muzicii, vibratia sufletului si linistea mintii imi sunt suficiente, pentru ca din nou linistea imi va revela cele mai ascunse adevaruri ale sinelui meu.

De fiecare data am emotii…constientizari noi, (re)descoperiri noi despre sine. Dar de fiecare data raman tot mai eliberata…praful se sterge fir cu fir.

Linistea aduce claritate, sprijina discernamantul a ceea ce inseamna simtire proprie si ascute auzul, pentru ca inima nu striga, ea ne sopteste cele mai asurzitoare adevaruri.

Ma reconectez si imi propun atat: Sa raman sincera in fata mea, cu inima deschisa si sa traiesc ceea ce simt pe cat se poate de curat si in armonie cu tot ceea ce este…

Se lasa linistea in sufletul meu, apoi se aseaza, ca o mantie de matase, peste realitatea mea de zi cu zi! Imi da voie sa traiesc in iubire, iar cu cat ofer mai multa iubire, cu atat mai multa imi ramane.♥

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7ySrIymSJTM#!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

