Cum iti traiesti indispozitia? – Dintr-o experienta de zilele acestea…

241

Ma incanta zilele senine de vara si soarele stralucitor, dar nu ma pot bucura de niciuna dintre ele cand soarele sufletului meu apune…

SI ce daca apune soarele? Asta e de rau? Nu.

Soarele apune pentru ca pamantul sa-si faca lucrarea…

Dar ce te faci cand nu ai incredere ca el va rasari din nou?
Iti dai seama ce spaima si cat tumult ar fi in lumea intreaga daca n-am avea siguranta unui nou rasarit?
Tu stii ca maine rasare soarele si de aceea mergi la culcare fara sa te indoiesti vreo clipa de sosirea diminetii, iar asta te sprijina sa-ti poti duce la implinire rolul tau aici.

De cateva zile simt ca soarele mi-a apus putin, iar in prima faza imi venea sa stau numai in pat si sa astept rasaritul, insa am inteles ca dincolo de mintea care m-a umbrit deodata, sta soarele spiritului meu divin care ma vegheaza si ma lumineaza. Am inteles ca pamantul din mine isi cere odihna.

Am avut cateva zile in care inconstient, cautam vina…vina mea, vina altora si ma invinovateam pentru asta, dar eram constienta ca ceva imi scapa… pentru ca nu reuseam sa inteleg ca de fapt am nevoie de liniste, mai multa liniste, am nevoie de mai multa conectare cu Sinele meu real, ca de fapt am nevoie de odihna noptii, de razele lunii…

Iti scriu acestea pentu ca uneori natura te cheama la ea, uneori simti sa ramai doar tu si florile, doar tu si apa, doar TU…si nu-ti dai seama ce se intampla.

M-am tot gandit zilele acestea la ce mi se intampla de fapt, iar acum sufletul meu imi transmite sa nu ma mai intreb, sa devin observator la ceea ce se intampla, sa raman dreapta in fata mea si sa nu ma ascund de mine…
Asa imi dau seama inca odata ca durerile ne sunt mesaje, asa se numesc-mesaje, nu dureri…durerile ne purifica, ne vorbesc, ne duc spre noi, de aceea o durere neinteleasa va reveni. Mesajele vin spre noi prin oameni, intamplari, lucruri pentru ca noi de fapt le chemam…din subtil.

Devino prezent in clipa de acum, ofera-ti oportunitatea sa te observi, devino constient de tine si apoi ramai in liniste…asculta linistea…asteapta. Asteapta-te ca din momentul in care ai coborat in inima ta, din momentul in care ai mers spre tine cu sinceritate, fara sa te ascunzi, fara sa-ti pui masti, asteapta raspunsurile, asteapta binecuvantarile…asteapta rasaritul.

Suntem mai muilt decat trupurile noastre care simt durere, suntem mai mult decat mintea noastra care provoaca durere cand ne identificam cu ea, cand credem ca sunetm ea…suntem spirite divine venite-n trup pentru regasire.

Trupul ne este templu al sufletului, cum preabine stim, el are nevoie de iubirea si intelegerea noastra. Mintea ne este slujnic fidel, ea mereu face ce I se transmite din subtil. Inima noastra simte, ea simte si noblete si amaraciune. Nu suntem nici mintea, nici sufletul, nici trupul nostru, suntem toate acestea, ba mai mult, suntem spirit divin, iar toate acestea ne sunt date ca sa ne traim experienta umana.

„Nu suntem ființe umane care avem o experiență spirituală, ci ființe spirituale care avem o experiență umană.”
Pierre Teilhard de Chardin

Tu simti asta? Cu siguranta intr-un moment din viata ta ai simtit ca esti mai mult decat ce ti se spune, mai mult decat vezi, mai mult decat simti.

Exploreaza-te! Cauta in adancul fiintei tale!

Nu fugi de tine, nu respinge tristetea, nu reprima mania. Traieste toate acestea, iar apoi ramai in tacere, cauta-ti golul umplut de acestea si umple-le cu iubire, nu le lasa sa se amplifice.

Cand se intampla sa am zile in care ma indepartez de mine, zile in care ma las usor prinsa de iluzia a ceea e inseamna lipsa de iubire, de fiecare data cand imi las sufletul singur si-l atac cu mintea intr-un mod aproape inconstient, imi iau un moment de respiro, ma adun si ma reconectez, decid sa revin la mine.

Si ce se intampla? Universul nu ma lasa sa ma indepartez prea tare si-mi trimite ingeri in forma umana, mesaje si indicatoare care ma duc spre mine…dar ce sa-mi faca Universul daca eu nu stiu ce vreau?

Am incredere in fiecare rasarit, nici nu ma gandesc la el, mi-e clar ca el exista…

Ma simt binecuvantata si sunt recunoscatoare pentru oamenii minunati din jurul meu care planteaza lumina prin cateva cuvinte sau simpla existenta, pentru stralucirea soarelui de azi, pentru stralucirea sufletelor voastre!

Traieste-ti experienta constient!!!

Pace si iubire…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cum iti traiesti indispozitia? – Dintr-o experienta de zilele acestea…

  1. Florina spune:

    cat de frumos ai exprimat totul, e ca o mangaiere
    te imbratisez cu iubire si-ti spun… cat de frumoase pot fi stelele

  2. Mada spune:

    Sa raman dreapta in fata mea si sa nu ma ascund de mine…Multumim!

Lasă un răspuns

