Femeie, vibreaza la unison cu feminitatea ta! -articol scris pentru ghidultuturorfemeilor.ro

Femeile…Ah, femeile! Ar fi atat de multe de spus despre ele…nici lirica eminesciana, nici muzica, nici pictura nu le-au deslusit enigmele. Insa, azi, facand comparatie cu femeia romanului preferat, observam departarea de arhetipul candid, de femeia protectoare si senina.

Femeia este gratie, muzica si bucurie. Roditoare si iubitoare, ea se naste ca sa ofere, sa veseleasca si sa armonizeze, insa toate acestea nu pot iesi dintr-un suflet gol.

Femeia autentica se cunoaste, se simte pe sine, se iubeste, zambeste, radiaza. Sufletul ei este plin de iubire, ea stie ca este una cu natura si ca natura ei este iubirea.

Tu esti constienta de calitatile pe care le ai? Stii, te simti frumoasa, capabila, atragatoare, seducatoare?

Femeie frumoasa, ce rol jucau papusile tale cand erai mica? Fashioniste? Bucatarese? Iubite? Seducatoare? Care era rolul in care te simteai cel mai bine?

Feminitatea este un dar, este extraordinar sa fii femeie. Tatal meu si-ar fi dorit sa fiu baiat si cu siguranta nu e singurul. Mamele zilelor noastre isi masculinizeaza fetele, ele insasi reprimandu-si feminitatea. Asa e ca ai auzit multe femei indrumandu-si fiicele sa fie barbatoase?

Societatea de azi ne educa sa fim servitoare, sa avem copii, sa gatim, sa avem o cariera, sa fim prietene, mereu dispuse sa asculte, sa ne ingrijim de ceilalti, mai putin de noi. De aceea femeia tinde sa preia obiceiuri masculine, ea cauta instinctiv, salvare, dar nu stie unde sa o gaseasca, uitand ca feminitatea e altceva decat a fost invatata. E minunat sa procreezi, e minunat sa faci lucruri pentru cei dragi, oricum femeile sunt protective, dar sa le simti, sa le faci cand vrei, cum vrei din iubire, nu din obligatie.

Exploareaza-ti feminitatea, sexualitatea, senzualitatea si manifesta-le asa cum sunt ele, nu dirijate de prejudetati!

Nu transmite mai departe miturile feminitatii, da-i propria definitie, nu dansa dupa cum canta altii, danseaza pe muzica sufletului tau.

Femeia de azi nu mai transmite, nu mai reuseste sa se remarce in multime decat folosindu-se de exterior. Feminitatea se emana sau se descopera, nu se cumpara din mall. Ea este pasiune si energie, nu vulgaritate. Vulgaritatea este strigatul de ajutor al restului de femeie din tine, este disperare si neputinta.

Hainele alese de tine au importanta lor, modelele rochiilor care te atrag, a bluzelor, pantalonilor, culorile lor. Nu trendul trebuie sa ti le aleaga, ci energia ta feminina, simtul tau estetic care e in armonie cu ceea ce transmiti.

Ca te nasti femeie, e fizic, nimeni nu-ti poate lua asta, insa feminitatea o lasam prada. Esti femeie, dar poti sa nu fii feminina, au definitii diferite. Femeia este o persoana de sex feminin, feminitatea este, conform definitiei din DEX, totalitatea tr?s?turilor care constituie specificul caracterului femeilor.

Feminitatea se (re)invata! Una de la alta si fiecare din ea, femeile inspira energie. Ne hranim din frumusetea celorlalte femei, a florilor, a soarelui, a marii, admirand si inspirand. Ne reflecatm frumusetea una in cealalta, impreuna, dragele mele, drumul va fi lin.

”Femeilor, descoperiti-va pe voi insiva, visele voastre, dragostea care musteste in voi pentru viata, pentru feminitatea voastra. Lasati-va purtate de eul vostru eliberat undeva spre tara interzisa descoperind ca adevarata voastra vocatie este aceea de a va cunoaste.” Anais Nin

Iti vine sa crezi ca pana si grasimea este un efect al necunoasterii feminitatii proprii?

M-am luptat cu complexele mele prin adolescenta, (ce-i drept, “norocul” meu a fost ca mereu am sustinut hrana naturala), eram suparata pe mine ca nu sunt mai slaba, ca nu am picioarele mai subtiri sau mai stiu eu ce nemultumiri , insa cand am inteles (si asta de foarte curand) ca sufletul impacat cere exact ce are nevoie trupul, ca hrana peste masura ce o consumam era din cauza emotionala, am simtit ca cei ce scriu diete ne duc de nas.

Si stii cum iti impaci sufletul?

Ascultandu-te, iubindu-te, acceptand ca totul in viata ni se intampla ca sa ne ofere o lectie (chiar si ingrasatul), facand armonie cu invinuirile tale. Faptul ca eu eram suparata pe mine nu facea decat sa ma incordeze, sa ma distraga de la ce era de fapt si sa ma faca sa nu ma iubesc.

Cum am inteles asta?

Ii povesteam intr-o seara prietenei mele ca in acea zi am respins mancarea gatita a mamei si ca imi era o pofta, ca niciodata, de salata, de hrana vie, apoi am realizat ca in ultima vreme, de cand am inceput sa lucrez la implinirea sufletului meu, de cand imi ofer timp si ma ascult, parca si forma corpului se armonizeaza, usor. Am simtit ca ceea ce mananc ma caracterizeaza, am simtit sa-i dau hranei rolul real, acela de a-mi oferi energie si nu acela de a-mi acoperi frustrarile, am simtit sa-mi reinnoiesc abonamentul la sala, sa ma misc si sa binecuvantez beneficiile sportului asupra mea. Nu voi refuza sa mai mananc dulce pentru totdeauna, sufletul meu asociaza inca ciocolata cu darurile oferite din iubire ale mamei, este tot emotional, insa ma mangaie. Astept acea maturitate emotional care sa nu-mi mai ceara ciocolata, insa pana atunci nu refulez ceea ce simt ci caut sa vad de unde vine. Acum stiu ca intr-adevar interiorul reflecta la exterior, stiu ca feminitatea mea, cu cat o voi cultiva mai mult, cu atat ma va implini mai mult.

Imbraca atitudinea femeii veritabile si manifesta-ti feminitatea!

FII FEMEIE…FII FEMEIE FEMININA!

La final, draga mea femeie frumoasa, iti sugerez sa inchizi ochii, sa asculti si sa dansezi aceast cantec-omagiu al feminitatii!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FlQ93ECLgWU

Te imbratisez cu iubire, iti doresc sa fii binecuvantata si sa binecuvintezi tot ce te inconjoara, cu toata dragostea ta!

Cu prietenie,

Alina Georgiana Hristea

http://ghidultuturorfemeilor.ro/revistasufletulfemeii/femeie-vibreaza-la-unison-cu-feminitatea-ta/

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

